Administrativ medarbejder med flair for økonomi til Danahus, De Specialiserede Aflastningstilbud

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


De Specialiserede Aflastningstilbud søger vi en administrativ medarbejder til afdeling Danahus i en fast stilling på mellem 30 til 37 timer ugentligt, med tiltrædelse snarest muligt.
 
De Specialiserede Aflastningstilbud består af Horisonten og Nøddehuset i Hammer Bakker, Vodskov, samt Danahus beliggende på Danalien i Aalborg. De Specialiserede Aflastningstilbuds formål er at tilbyde et helhedsorienteret og fleksibelt tilbud, der muliggør barnets/den unges og familiens behov for aflastning på institution. 
 
Du vil skulle arbejde på afdelingen Danahus, Danalien i Aalborg.
 
Organisatorisk er De Specialiserede Aflastningstilbud et kommunalt tilbud under Job og Velfærd.
 
Du vil blive en del af et samlet team af administrative medarbejdere i De Specialiserede Aflastningstilbud på 3 andre administrative medarbejdere, hvor af den ene også er på Danalien, Aalborg.


Der er samlet set ca. 130 medarbejdere i De Specialiserede Aflastningstilbud hvoraf der er 1 leder og 4 afdelingsledere.  

 Dine opgaver vil være

  • Løn- og personaleadministration ift. ansættelser/fratrædelser, lønindplacering, sygdom, ferie, nøgleudlevering m.v.
  • Indberetning og fakturering i OPUS økonomisystem
  • Kontering af regninger i OPUS økonomisystem
  • Assistere øverste leder med økonomi opfølgning og ledelstilsyn i OPUS
  • Døgnindberetning og opkrævning/fakturering til andre kommuner i AS 2007
  • Kontrakter på børn fra udenbys kommuner
  • Telefonpasning og mail
  • Personlige henvendelser fra samarbejdspartnere, forældre/pårørende, håndværkere osv.
  • Planlægning og koordinering af, samt deltagelse i, diverse møder og aftaler i huset – herunder dagsorden og referat
  • Oprettelse af medarbejdere til IT og SOFUS dagbogsprogram
  • Journalisering/arkivering i e-doc og personale WEB
  • Ad hoc opgaver

 
Særlige kompetencer

  • Du har en administrativ uddannelse med særlig flair for økonomi. 
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du er serviceminded, imødekommende og udadvendt
  • Du skal kunne bevare overblikket og have mange bolde i luften
  • Du skal kunne indgå i samarbejde med forskellige teams og ledelse
  • Du er fleksibel i forhold til opgavesættet og løsninger
  • Du har gode kommunikative kompetencer ift. borgere og samarbejdspartnere
  • Du er fortrolig med brugen af IT (Office pakken og OPUS) 
     
    Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.


Vi tilbyder
 

  • Engagerede kollegaer med højt fagligt niveau
  • Mulighed for sparring og faglig støtte fra de øvrige administrative medarbejdere og afdelingsleder/leder
  • En arbejdsplads, hvor tværfagligt samarbejde samt samarbejde og faglig udvikling er i fokus
  • Mulighed for at planlægge sin egen dag

  
Arbejdsstedets adresse
Danalien 10, 9000 Aalborg. Arbejdstid vil være mandag til fredag 08.00-15.40 ( 37 timer ) 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Leder Brian Andersen Balle på mail Baba-Jv@aalborg.dk.

Ansøgningsfrist er 14.08.2023.
 
Der forventes afholdt ansættelsessamtaler i uge 34.


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Danalien 10, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-med-flair-for-okonomi-til-danahus-de-specialiserede-af/9yn9dx/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882391

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet