BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler en struktureret og relationelstærk lederkollega til vores ledelsesteam, så er du på vej mod ledelse eller har du et par års ledelseserfaring, så vil vi gerne have dig med i vores ledelsesteam.
Lundbyescentret er et moderne somatisk plejehjem med 66 boliger fra 2014. Plejehjemmet ligger i hjertet af Vejgaard i sin egen lille oase væk fra gade og vej i skønne grønne omgivelser.
På Lundbyescentret inddrages beboere og pårørende altid, fordi vi prioriterer et udviklende og positivt samarbejde højt. Vi har forskellige faste aktiviteter - så som musik, gudstjeneste, bankospil, fredagshygge. Vi har også ansat en aktivitetsmedarbejder, som afholder diverse arrangementer eller ture ud af huset hver uge i samarbejde med vores frivillige. Vi tager udgangspunkt i nuet og de kreative løsninger i en travl hverdag med fokus på høj faglighed, trivsel og arbejdsglæde. Vi arbejder anerkendende i samspillet med beboerne, og vi vægter en åben dialog og positiv tænkning højt.
Du kommer til et indgå i et ledelsesteam, der består af en plejehjemsleder og en assisterende leder, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Du kommer hovedsageligt til at arbejde med vagtplaner, optima, elever. Men du kommer selvfølgelig til at få kendskab til alle ledelsesopgaver med tiden, så du lærer alle facetter af lederopgaven. Det er vigtigt, at du er god til at kommunikere og kan få skabt gode fleksible løsninger sammen med medarbejdergruppen bl.a. i forhold til vagtplanen. Du kommer til at stå for at sikre en god introduktion af nye medarbejdere, så alle nyansatte oplever sig kompetent i opgaveløsningen.
På Lundbyescentret er der ansat 94 medarbejdere bestående af social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og elever. Vi har desuden tilknyttet en plejehjemssygeplejerske, en demenssygeplejerske, en plejehjemslæge ligesom vi har mange andre sundhedsfaglige samarbejdspartnere.
Vi prioriterer uddannelse og opkvalificering højt. I øjeblikket er vi i gang med et undervisningsforløb med Affektum, hvor vi arbejder med kommunikation, samarbejde og forskelligheder, og hvor du som leder får rig mulighed for at udvikle dig i lederrollen. Foruden sparring i ledelsesteamet, vil du blive tilknyttet en ledergruppe, hvor du mødes med assisterende ledere fra andre plejehjem, får ny viden og sparring.
Om dig:
- Du har en sundhedsfaglig uddannelse
- Du er klar til at tage ansvaret for vagtplanen og den daglige personaleledelse heraf
- Du har en god systematik i din opgaveløsning og har et godt overblik i en travl hverdag
- Du er god til at skabe og indgå i et tillidsfuldt samarbejde
- Du kan træffe beslutninger
Kan du se dig i lederrollen på Lundbyescentret er du meget velkommen til at komme på besøg for at mærke stemningen og møde dine lederkollegaer, medarbejdere og beboere. Du er også velkommen til at kontakte Christina Viffert, plejehjemsleder på tlf. 99 31 64 70.
Funktionsbeskrivelse for assisterende plejehjemsledere i Aalborg Kommune kan rekvireres ved kontakt til Camilla Holmgreen Madsen, chefsekretær på tlf.: 99 31 34 86.
Arbejdsstedets adresse:
Lundbyescentret, Lundbyesgade 33, 9000 Aalborg
Ansættelsesprocessen:
Ansøgningsfrist den 21. august 2023.
Ansættelsessamtaler den 24. august 2023.
Ansættelsesdato 1. oktober 2023
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:
Vi udvikler os sammen - Aalborg Kommunes grundfortælling og DNA
Senior- og Omsorg
Ledelsespolitik
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kommune, Lundbyesgade 33, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/assisterende-leder-til-lundbyescentret/ou5xvv/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883628