Bliv en del af Flyvevåbnets administrative fællesskab - Leder af HR og personelforvaltning elementet i Aalborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du et spændende job i et innovativt miljø? Har du gode samarbejdsevner og vil arbejde inden for HR og personelforvaltning? Vil du, i sammenspil med chefer, ledere, kollegaer og samarbejdspartnere, bidrage til en meningsfuld udvikling af Flyvevåbnets administrative processer?

Så tilbyder vi en stilling som Leder af HR og personelforvaltning elementet ved administrationselementet i Aalborg som partnerenhed ved den decentrale del af Flyvevåbnets administrative fællesskab.


Om os

Administrativ Partner Aalborg er et af tre partnerelementer i Flyvevåbnets Administrative Fællesskab under Operations Support Wing, med ansvaret for at levere den administrative driftsstøtte til Air Transport Wing (ATW) på Flyvestation Aalborg.

Administrationspartner Aalborg er opdelt i to elementer: Arbejdstids- og rejseadministration samt HR og personelforvaltning. Vores motto er ”samme omhu som i egne anliggender”. Det betyder, at vi lægger stor vægt på, at vores specialister kan udfolde deres faglighed for at skabe gode administrative løsninger for ATW inden for rammerne af gældende regler.

Vi har en uformel omgangstone baseret på gensidig respekt og godt humør, hvor alle bidrager til den gode arbejdsplads.

Der kan være mulighed for at indgå i et transportflybidrag på øvelser eller i missioner.


Om stillingen

Du ansættes på kontoret inden for HR og personelforvaltning af medarbejdere ved ATW, hvor du i samspil med de øvrige kolleger bidrager til løsning af de mangeartede opgaver, eksempelvis sagsbehandling af udenlandske kurser for besætninger m.m.
Deltage i ansættelsessamtaler ved de forskellige enheder på ATW.


Derudover bidrager du til håndtering og løsning af HR elementets øvrige opgaver, samt støtter og vejleder elementets øvrige sagsbehandlere. Du er samtidigt ansvarlig for sagsbehandling af egen opgaveportefølje.

Dit faste tjenestested bliver Aalborg.


Om dig

Vi leder efter en oversergent, alternativt en sergent med et godt udviklingspotentiale, med stor erfaring fra det administrative og det personeljuridiske område. Vi forventer, at du arbejder struktureret og følger dine opgaver til dørs. Du besidder evnen til at løse opgaver og bevare overblikket i en travl og spændende hverdag. Du formår at samarbejde med forskellige mennesker på forskellige niveauer. Du skal kunne tale med medarbejdere på alle niveauer, og være klar i dine råd og vejledninger.
Du har et stort og indgående kendskab til ATW medarbejderstab, og de problemstillinger der opstår kontinuerligt, og du evner at være løsningsorienteret, således den operative hverdag ved ATW smidiggøres.

Det er et krav at du har erfaring med SAP/DeMars, WorkZone, Office-pakken og kendskab til Forsvaret. Det er et krav, at du har en faglig kontoruddannelse, gerne inden for offentlig forvaltning.


Da Flyvevåbnets Administrative Fællesskab ønsker at have størst mulig medarbejder trivsel vil muligheden for hjemmearbejdsdage og muligheden for at dyrke motion i arbejdstiden være tilstede – enten i naturen på flyvestationen eller i vores træningsfaciliteter.

Du trives i et miljø, hvor faglighed, fleksibilitet og korte deadlines er en selvfølge. Du har sans for orden og detaljer - dog uden at miste helhedsperspektiv, kundefokus og handlekraft. Vi lægger desuden vægt på kreativitet samt evnen til at udfordre og på den måde medvirke til, at udvikle det bestående.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er en oversergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en sergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse inden for en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på efterfølgende udnævnelse. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Aalborg.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sektionschef, Major Morten Grønborg Larsen, Chef for Administrativ Partner Aalborg, telefon +45 2268 1566 eller Chefsergent Karsten Hansen, Elementleder HR elementet, telefon +45 45 4138 2832

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Kontorfuldmægtig Cecillia Sofie Christiansen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CES@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er den 30. juni 2024 og samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.

Stillingen er til besættelse 01. september 2024.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM OPERATIONS SUPPORT WING
Operations Support Wing (OSW) opstiller Flyvevåbnets (FLV) kapaciteter inden for Tactical Support, Air Base Support og Mission Support. Kapaciteterne indeholder bl.a. Air Mobile Protection and Recovery, Military Working Dog, Forward Aeromedical Evacuation, Joint Datalink Operations Centre, Flyvevåbnets Fototjeneste, Elektronisk Krigsførelses- og Opdateringscenter, DMI, Radiosonde og Bevogtningstjenesten. Endvidere forestår OSW uddannelser i form af FLV Basisuddannelse, missionsforberedende uddannelse samt enkelte operationsstøtteefteruddannelser. Derudover leverer OSW administrativ støtte til FLV myndigheder via Flyvevåbnets Administrative Fællesskab, mens OSW via Prinsens Musikkorps understøtter såvel traditionsplejen som den ceremonielle virksomhed i FLV. Endelig varetager chefen for OSW garnisonskommandantskabet for Flyvestation Karup og er i den forbindelse ansvarlig for bevogtning og sikring af flyvestationen i fred, krise og krig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Aalborg, Thisted Landevej , 9430 Vadum

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068977

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet