Informations- og økonomimedarbejder til Serviceteam i Ydelsescentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ydelsescentret søger en engageret og servicemindet medarbejder til vores Serviceteam. Hvis du brænder for at tale med og servicere borgere, har erfaring med driftsopgaver relateret til økonomi og vægter samarbejde samt et godt arbejdsmiljø højt, så er dette jobbet for dig.

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer om ugen, med tiltrædelse den 1. september eller snarest derefter.

Arbejdsopgaver:

  • Personlig betjening af borgere i åbningstiden og sikring af en respektfuld og god kundeoplevelse.
  • Udbetaling af penge til borgere uden bankkonto.
  • Refusion af forskellige ydelser til borgerne.
  • Driftsopgaver relateret til økonomi, herunder afstemninger og konteringer i Kommunernes Ydelsessystem (KY) og OPUS.
  • Telefonbetjening og håndtering af medarbejdernes løn og personaleforhold.

Vi lægger stor vægt på samarbejde med borgerne, og det er derfor vigtigt, at du er servicemindet og møder vores borgere på en respektfuld måde. Du vil være en ambassadør for god borgerbetjening og sikre, at mødet mellem borgerne og os præges af gensidig respekt og ordentlighed.

Vi søger en stærk, ærlig og konstruktiv kollega, der er ansvarsbevidst og bruger egne kompetencer aktivt. Vi ønsker også en medarbejder, der kan bidrage til en uformel, humoristisk og respektfuld omgangstone.

Følgende kvalifikationer vil være en fordel:

  • Relevant uddannelse som f.eks. kontoruddannet eller administrationbachelor.
  • Erfaring med god borgerbetjening og telefonbetjening.
  • Erfaring med bilagshåndtering, gerne i KY og OPUS, samt erfaring med bogføring, fakturering og afstemning.
  • Erfaring med automatisk bogføring.
  • God samarbejdsevne og evnen til at være en holdspiller, der motiveres af fælles opgaveløsning.
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og bidrage til personlig og faglig udvikling.

Opgaver i jobbet:

  • Betjening af skranke og kasse.
  • Refusion til Sygesikringsgruppe 2-borgere.
  • Behandling af sikkerhedsstillelse ved familiesammenføring.
  • Kontrol af udbetalinger.
  • Afstemning af diverse konti og andre driftsopgaver relateret til økonomi.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor der er balance mellem arbejds- og privatliv, og hvor vi sammen skaber trivsel, arbejdsglæde og resultater. Du vil have mulighed for både hjemmearbejde og fremmøde på arbejdspladsen, idet vi ønsker at balancere dette ud fra et hensyn til kerneopgaven og medarbejdernes ønsker.

Vi har en aftale med https:// WellB.dk/  - de fordele får du naturligt vis adgang til, hvis du bliver ansat hos os.


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, John F. Kennedys Plads 1 B, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/informations-og-okonomimedarbejder-til-serviceteam-i-ydelsescentret/2a9frw/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886197

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet