BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Portør eller portøraspirant
Jobtype:
Portør
Ansættelsesform:
Fast ansættelse
Arbejdstid:
Fuldtid
Arbejdssted:
Aalborg Universitetshospital
Afdeling:
Logistikafdeling Syd
Arbejdsstedets adresse:
Aalborg Universitetshospital
Logistikafdeling
Hobrovej 18-22
9000 Aalborg
Kontaktperson:
Keld Villadsen
Telefon:
97 66 02 00
E-mail:
keld.villadsen@rn.dk
Kontaktperson:
Thor Bremer
Telefon:
41281234
E-mail:
t.bremer@rn.dk
Ansøgningsfrist:
19. Juli 2023
Tiltrædelse:
4. September 2023
Er du uddannet portør eller går du med tanker om at portørfaget skal blive en del af dig, er muligheden her.
Logistikafdelingen søger uddannede portører eller personer der gerne vil uddanne sig som portører (portøraspiranter)
Om jobbet
Arbejdsopgaver vil indenfor portørfaget's arbejdsområde være:
* Patienttransport
* Mobilisering
* Patient assistance
* Affaldshåndtering
* Madtransport
* Brandberedskabsfunktioner
* Traume- og hjertestop behandling
Du vil blive en del af en travl hverdag, hvor vi arbejder i 3-holdsskift og hvor arbejdsmoral- og serviceniveau skal være i top. Hvis du kan se dig selv yde høj kvalitet i mødet med borgeren, patienten og hospitalets samarbejdende faggrupper - så er det dig vi leder efter.
Som portør er du den der holder hjulene i gang på hospitalet. Du vil blive en del af et sammenhængende patient team og derfor skal dine kommunikations- og samarbejdsevner falde dig naturligt. Din hverdag kan være uforudsigelig og du skal hurtigt kunne omstille dig.
Du vil blive grundigt oplært i kompetencer indenfor arbejdsopgaverne i portør faget.
Om dig
Personlige kvalifikationer:
* Fleksibel og serviceminded
* Omstillingsvillig og forandringsparat
* Gode samarbejdsevner og imødekommende omgangstone
* Præsentabel
* Ansvarsbevidst og engagement
* Selvstændig og kvalitetsbevidst
Faglige kvalifikationer:
* Portør uddannelse (Bevis vedlagt)
* IT Kendskab på bruger niveau
* Besiddelse af min. B kørekort
Hvis du ikke er uddannet portør, vil dette blive en grunduddannelse i Logistikafdelingen. (Portøraspirant)
Vi tilbyder
En spændende arbejdsplads der forandrer sig løbende til hospitalets behov og udvikling.
En spændende arbejdsplads med god mulighed for personlig udvikling og uddannelse.
Om os
Afdelingsprofil:
Logistikafdelingen på Aalborg Universitetshospital har portørcentraler på 4 matrikler under Aalborg Universitetshospital.
Afsnit:
- Nord (Aalborg), Syd (Aalborg), Farsø og Hobro
Denne tiltrædelse gælder for matrikel afsnit Syd, Hobrovej.
Logistikafdelingen er en tværgående samarbejdspartner på Aalborg Universitetshospital, der leverer service til afdelinger, patienter og borgere indenfor de arbejdsopgaver der relaterer sig til portørfaget.
Logistikafdelingen arbejder ud fra Regionens værdiord ITOP:
- Indflydelse
- Tillid
- Ordentlighed
- Professionalisme
Vil du vide mere:
* FOA overenskomst
* SEVU.dk
* RN.dk (Karriere - Mød en kollega - Mød Erik)
Kontaktoplysninger:
Uddannelsesleder Keld Villadsen - 97 66 02 00
Uddannelsesvejleder Thor Bremer - 21 37 53 25
Det praktiske
Ansættelse sker 04.09.2023 eller efter individuel aftale
OBS:
Ansøgningsfrist er d. 19.07.2023
Der gives ikke mundtlig eller skriftlig begrundelse for afslag.
Om Region Nordjylland
Region Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://rn.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=370c78a4-0fca-41fa-8b31-687e4d9f408c
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855590